Görögországi nyaralás 10 nap 9 éjszaka

Görögországi  Lakókocsis nyaralás Korinoson

az Odyssiea Kempingben !

10 nap 9 éjszaka !

6 fő részére már 60.000.- Ft-tól

Görögországi lakókocsis nyaralás Korinos településtől 2km-re Paralia-tól 4km-re az Odyssea kempingben található. Közvetlen a tenger partján az Olympos hegy lábánál.

Görögországi lakókocsis nyaralás, görögország nyaralás, lakókocsis nyaralás

A tengerpart homokos, fokozottan mélyül, így a strandolás már kisgyermekes családok számára is ideális.  A strandon a kikapcsolódást saját napernyőnk, és nyugágyaink biztosítják. Melyek igénybevétele ingyenes!

A tengerparton számtalan sportolási lehetőség várja a pihenni vágyókat. Strandröplabda, strandfoci, valamint különböző vízi sport eszközök.

Ha sportolás közben megszomjaztunk vagy megéheztünk, a kemping saját éttermében hűsítő italokat , ínyenc ételeket ,koktélokat fogyaszthatunk.

A kemping rendelkezik saját bolttal is ahol az eladó magyarul beszél velünk, de ha nem ott szeretnénk vásárolni  Parálián a kempingtől 4 km-re Lidl áruházat találunk, ahol hasonló árakon tudunk vásárolni mind itthon.

A kemping egész területén ingyenes wifi elérhetőség van.

A parkolás közvetlen a jól felszerelt  lakókocsi mellett lehetséges, ingyenesen.

A lakókocsis nyaralás  helyszínétől a közelben számtalan szórakozási, kirándulási lehetőség van . A teljesség igénye nélkül az Olympos hegyen túrázhatunk,  Görögország leglátogatottabb turisztikai nevezetességéhez a Meteorákhoz is ellátogathatunk.

De Görögország egyik legnagyobb kikötő városához Thessalonikihez is közel van a kempingben telepített lakókocsi, ahol számtalan látnivaló várja a turistákat.

A jól felszerelt lakókocsinkban 6 fő kényelmesen elfér. A lakókocsiban két kétszemélyes franciaágy található, az elő-sátorban pedig további egy két fős franciaágy van elhelyezve. A lakókocsi légkondicionált így a legnagyobb meleg sem okoz problémát.

Aki saját ellátásáról szeretne gondoskodni az az elő-sátorban megtalálja a főzéshez szükséges gáztűzhelyet, mikrohullámú sütőt, kávéfőzőt, hűtőgépet.

A lakókocsi pavilon része rendelkezik gázgrill lehetősséggel is. És ha elfáradtunk a sütés közben akkor a pavilon kanapéján leheveredhetünk.

A Odyssea kemping saját étteremmel rendelkezik ahol igazi Görög ételeket fogyaszthatunk.

Ha felkeltettük ajánlatunkkal az érdeklődését és szeretne tíz napon keresztül idilli környezetben pihenni, akkor hívja a kapcsolat menüpontban található telefonszámokat vagy érdeklődjön e-mailben a foglalás menetéről.

Sok  szeretettel  várjuk a pihenni vágyókat az Égei tenger partján  !