pozar,gorogbennyaralok

Görögországi lakókocsis nyaralás Korinoson-Edessa-Pozar.

Lakókocsis nyaralás az Odessea kempingben

Edessa :

A görögországi lakókocsis nyaralás során ha kirándulni szeretnék mindenképpen érdemes ellátogatni Edessa  városba. Edessa az Odyssea kempingtől  107 km-re található.
Edessat autópályán is megközelíthetjük.
A kisváros egy hegyen fekszik, gyönyörű vízeséséről híres. Gépkocsinkkal a vízesés mellett található parkolóban tudunk parkolni. A parkolásért nem kell fizetni, ingyenes.A parkolótól néhány méterre csodálatos szép park található.
A park mellett egy étterem van, ahol a völgyre néző csodálatos kilátás mellett fogyaszthatjuk el italainkat, ételeinket. A térről egy lépcsősoron juthatunk le a vízeséshez.
Ha tovább megyünk akkor a vízesés mögé kerülünk ahol előttünk zuhan a mélybe a vízesés.Aki többet szeretne látni a vízesésből, annak egy kis ösvényen van lehetősége lejutni a zuhatag aljába.
Igen kellemes érzés a nagy melegben az a vízpára amely a vízesés közelében keletkezik, bármilyen meleg is van kellemes hőérzetet biztosít a kirándulók számára.
Edessáról készült további fotók a fénykép galériában tekinthetők meg.

Pozar :

Ha már eljutottunk Edesssába akkor mindenképpen érdemes felkeresni a Loutraki fürdőket (Pozar). A fürdők Alompia településén találhatók Edessától mintegy 35 km-re, A települést akár meseszép hegyi úton is megközelíthetjük, én ezt ajánlanám mert a látvány lenyűgöző.
A fürdő előtt lévő téren is parkolhatunk ahol különböző árusok kínálják portékáikat, de a fürdő mögötti részen is van kialakított parkolóhely. A parkolás díjmentes.
Egy sétányon jutunk el a fürdőhöz, ahol választhatunk szabad díjmentes fürdést is a vízesés mellett lévő buzgárokban. De van kialakított medence is, öltözővel és csomagmegőrzővel, ennek a díja 2 euró.
A vízhőmérséklet 37 C fokos, így a fürdőt rossz időben is élvezhetjük.
Ha megéheztünk akkor egy patinás éttermet is találunk, ahol a hazai áraknál kedvezőbben fogyaszthatunk a görög ínyencségek közül is.
Természetesen bárt is találunk ahol a falról is vízesés folyik.
Azt gondolom, hogy a képek magukért beszélnek és nem kell túlságosan túlragozni a hely színvonalát.